0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

بالم لب کاسه ای

۱۳۵,۰۰۰ تومان
۰ تومان
بالم لب گیاهی تیسا نرم کننده و آبرسان, درمان خشکی , لب جلوگیری از پوسته شدن لب ,مرطوب کننده قوی پوست لب هست.این بالم حاوی روغن نارگیل روغن بادام شی باتر ویتامین E و ... میباشد.

معرفی محصول

وزن محصول  30 گرم

خواص بالم لب گیاهی تیسا

نرم کننده و آبرسان, درمان خشکی , لب جلوگیری از پوسته شدن لب ,مرطوب کننده قوی پوست لب 

این بالم در 2 رنگ زرشکی و گلبهی اراِئه شده .برای دیدن تست رنگ عکس را ورق بزنید.

ترکیبات بالم لب گیاهی تیسا

روغن نارگیل روغن بادام شی باتر ویتامین E و ...

روش استفاده 

این بالم ها با رنگ ملایم ساخته شدند کافیه به کمک انشگت کمی از اون رو روی لب هاتون استفاده کنید بعلاوه اگه به ارایش طبیعی و نچرال علاقه دارید این بالم ها روی گونه و پلک هاتون هم قابل استفاده است.

 

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پوست لب بافت نازک و حساسی داره و وقتی در معرض آب و هوای خشک یا سرما قرار میگیره به سرعت واکنش نشون میده و شروع به ترک خوردن و پوسته شدن میکنه.مراقبت از لب هاتون تاثیر قابل توجهی روی زیباییتون داره.بالم های تیسا با پایه کاملا طبیعی تهیه شدن و محدودیتی برای استفاده وگن ها و یا کسانی که محدودیت استفاده از مواد صنعتی رو دارن نداره.این بالم فاقد رنگ شیمیایی . نگهدارنده یا پارابن تست حیوانی هست.برای کودکان و کسانی که تحت شیمی درمانی هستند محصول امن و بی ضرریه.

    ویژگی بالم کاسه ای

    مزیت بالم کاسه ای نسبت به نمونه سیلندری اون در اینه که اگر اهل سفر هستید یا دوست دارید بالم لب رو دائما به همراه داشته باشید انتخاب نوع کاسه ایش برای شما گزینه بهتری به حساب میاد به این خاطر که بالم های طبیعی از موم ها و روغن های طبیعی و گیاهی تهیه شدند و در هوای گرم در  معرض حرارت و گرمای زیاد شل میشن .اگر بالم شما در سفر یا بیرون از منزل شل شد با گداشتن نمونه کاسه ای بالم در هوای خنک یا یخچال به مدت 10 دقیقه بالم شما به حالت قبل بر میگرده اما نمونه سیلندریش بعد از سفت شدن مجدد به لحاظ ظاهری تغییر شکل میده و راحتی در چرخش رول رو از دست میده.بنابراین برای انتخاب نوع سیلندری یا کاسه ای این بالم به این مساله توجه کنید.

  • انتخاب رنگ
    رنگ بندی
    زرشکی, گلبهی
  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه