0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

کرم دور چشم ویتامینه

۱۹۵,۰۰۰ تومان
۰ تومان
کرم مراقبت از دور چشم غنی شده با با ویتامین های A, E, k با آبرسانی بالا مناسب استفاده قبل از خواب
معرفی محصول

وزن محصول  15 گرم
خواص کرم دور چشم

پیشگیری از چروک دور چشم , ترمیم چروک های ریز ,آبرسانی بافت پوست , روشن کننده   

ترکیبات کرم  

این کرم حاوی 6 روغن و عصاره ضد چروک همچون جوانه گندم هسته آلبالو. عصاره بید. اسطوخودوس و ... ویتامین A ویتامین E ویتامین K ویتامین C  می باشد.

روش استفاده از مححصول

هر شب به فاصله نیم سانت از مژه  مقدار کمی از کرم را به صورت ضربه ای پخش کنید و صبح روز بعد صورت را با شوینده مناسب بشورید در صورت استفاده کرم در روز 10 دقیقه بعد از کرم ضد آفتاب مجاز برای دور چشم استفاده کنید.

روش نگهداری محصول

این محصول 2 ماه بیرون از یخچال و  8 ماه الی 1 سال داخل یخچال  انقضا دارد.

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • چشم به‌عنوان یک عضو حساس بدن در زیبایی چهره‌ی شما نقش بسیار موثری داره. پوست اطراف چشم، بسیار حساس و مستعد چروک است به همین خاطر استفاده از کرم های مراقبتی دور چشم از سنین پایین و در جوانی تاثیر بسزایی در جلوگیری از چروک های پوستی در سنین بالاتر داره.کرم دور چشم تیسا با مواد گیاهی و اکتیوهای متنوع تهیه شده.پیشگیری کننده چروک های دور چشم هست و در برطرف کردن چروک های ریز هم موثر هست.این کرم دور چشمتون رو روشن میکنه و پوست رو شاداب و جوان نگه میداره.بعلاوه فاقد نگهدارنده های صنعتی مثل پارابن هست و تست حیوانی نداره.این محصول به صورت دستساز و محدود تولید میشه به همین خاطر نظارت کافی در کیفیت مواد اولیه اش وجود داره.اگه باردار هستید و یا اهل دوستی با طبیعت و حیوانات .کرم دور چشم تیسا نسبت به نمونه های صنعتی یه انتخاب عالی برای شماست

     

  • ارسال نظر
    نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...
محصولات مشابه