0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

  قوانین و مقررات



فروشـگاه تیسـا یه فروشــگاه اینتـرتـــی و آنلاینــه و امکان خرید و تحـویل حضـوری محصـول وجـود نداره.امــا ساکنیــن مشهــد میتـونن برخـی از محصـولات تیسـا رو به صـورت حضـوری از آرت شـاپ صـاد در بـرج آرمیتـاژ   خریــد کنن. (saad_artshop)

 

قبل از خرید محصـولات می تونید از طـریق واتس اپ تیسـا با ما در ارتباط باشید تا درست ترین انتخــاب رو با توجــه به پوسـت و مو خـودتون داشتـه باشـید بنابراین لطفـا  در انتخــاب و خــرید محصــولات  دقـت کافـی رو  داشته باشید چون بعد از ارسال بخاطر محدودیت بهداشتـی امکان برگشت و مرجوعـی وجود نداره.

 

در صورت ایجاد تغییر در بسته خریدتون  بعد از ثبت نهایی خرید میتونید از طریق واتس اپ با تیسا در ارتباط باشید تا تغییرات لازم براتون انجام بشه.(09113961681)

عکــس و تصــویر تمــام محصــولات از محصــول توســط ما عکاسـی شـده و با خـود محصـول تفاوتـی نـداره. لطفا در زمان خرید به حجــم یا وزن نوشتــه شده در توضیحــات دقت کنیـد .

 

تمام محصــولات قبـل از ارسـال از لحـاظ سلامـت کــالا چک میشـن و اگـه در مسیـر برای بستــه اتفاقـی بیفتـه تا 24 ساعـت بعد از دریافـت محصول  فرصـت دارین که مـوضوع رو به ما گـزارش بدین تا ما محصــول آسـیب دیده رو پشتیبانــی کنیم  .(از طریق واتس اپ.اینستاگرام و یا ایمیل)

 

سفــارش های مشهــد طی 24 ساعـت بعد از ثبـت سـفارش و دیگـر شهر ها  طی 1 الی 4 روز کـاری بعد از ثبت سفــارش ارسال میشـن.

 

درنظر داشتـه باشـید، در صورت عدم حضـور شما و یا نادرست بودن آدرس بستـه ی شما به شرکت ما برگشت داده میشه و مجددا برای ارســال اون بایستی هزینه ی ارســال رو بپـردازین.

 

زمان ثبت سفارش هزینه ی کامـل کالا رو  از طـریق درگاه بانکی پرداخت می کنید و زمـان تحویل کــالا به مـامور پسـت هیچ مبلـغ دیگه ای  پرداخـت نمیشــه.

 

برای ساکنین مشهد انتخـاب  ساعت ارسال در هنگام خرید قابل انتخـابه .ارسال با پیـک انجـام میشه و هزینـه پیک  بعد از تحـویل بستـه به پیک پرداخت میشه.